några frågor till mig själv...


TIO FAKTA
1. hemstad ? Umeå
2. hårfärg ? blond
3. längd ? 151 tror jag...
4. frisyr ? ganska långt lite uppklippt
5. ögonfärg? Blå
6. skostorlek? 36-37
7. humör ? Nu? i såfall trött.
8. orientering? Va?
9. tillgänglighet ? Vaa?
10. vänster eller högerhänt? Vänster :)

TIO SAKER OM DITT LIV

1. har du någonsin varit kär? Ja, vem har inte det?
2. tror du på kärlek? Vadå tror på kärlek?
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja, när Lakris dog :(
5. har du någonsin krossat någons hjärta? Hur ska jag veta det?
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Nej?
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon?  Öhm Ja?
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Lite läskiga frågor?
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? OM jag visste det skulle det ju inte vara hemligt?
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Asså Nej?

ÅTTA SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar ? Båda ;)
2. vin eller öl? Inget??
3. dag eller natt ? Dag
 5. tv eller internet? Internet, man kan ju se webb-tv?
6. pepsi eller cocacola ? cocacola
8. färgfoton eller svart/vita foton ? svart vita
9. telefonkontakt eller face to face ? jag vet inte?
10. aim eller myspace ? ?



TIO KÄNSLOR
1. saknar du ngn just nu?
Japp
2. är du glad? jaaa
4. är du uttråkad?nej, eller jo på de här konstiga frågerna! :P 
9. är dina föräldrar fortfarande gifta?
nopp
10. gillar du någon just nu? mmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0