Skola!

I dag var jag på skolan, vi hade engelska första timmen, då hade vi redovisning avvårat "nya namn" vi har letat redaa på något namn på enstad eller land eller flod eller sjö eller vad som helst från en kartbok och sen skulle vi forska om det och redovis muntligt på engelska :S det var jätte läskigt!! i går var jag med Emelie och delade ut några jultidningar som vi har sålt. Och gjorde läxan både igår och idag. :/ men i allafall nu lyssnar jag på Justin och spelar dator. Den bästa låten av justin bieber är down to earth, om ni inte vet det så handlar låten om justins föräldrars skildsmässa! jag såg nyss en video där han gråter samtidigt som has sjunger den, stackarn :"(.


Kommentarer
Postat av: Evve ♥

Haha ;P

2010-11-22 @ 18:00:30
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0